Imorse när jag var ute med Skuggan så möttes jag först av att det luktade lite konstigt, men det brukar göra det här så jag tänkte inte så mycket mer på det. Vi fortsatte gå och så möttes vi av två/tre bilar som stod på parkeringen och rykte. Det var fullt i sånt bransläckarskum runt om dom och det luktade jätteäckligt. Läste i tidningen efteråt om det också. Det var nära min bil, så jag är iallafall glad att det inte var min bil. 

 
Hittade dessutom ett bankkort ute som jag inte vet vad man ska göra med, återlämna det till ägaren? Har ingen aning. Nu sk jag iallafall duscha och plocka ihop all tvätt. 
livet | |
#1 - - Sania Larsson:

Varför brann bilarna? Jag antar att det var någon som tänt eld på dem? :o
Tur att vi tog lägenheten på stan och inte en på Tjärna, hade varit pissrädd då :c

Vad är det för stad jag flyttat till?! :(

Svar: Någon tände på dom, ja. Men sådana saker brukar vara riktat från en person till en annan, och jag har inget otalt med någon, så jag är lugn. Hade inbrott i bilen för två veckor sen dock, inte så kul, men men.. Det är inget fel på Borlänge över lag, men just där vi bor kan ses som lite.. struligt skulle jag kalla det.
Lina Rehn

#2 - - JenkzZ:

well, du bor där du bor :D

#3 - - Mathias&Rebecca:

Låter ju riktigt tråkigt att folk orkar förstöra allting hela tiden. Inte konstigt att skatterna höjs!

Men som sagt, tur att din bil klarade sig he he!! :)

Svar: Ja men eller hur! Ha en bra dag! :)
Lina Rehn

Upp