lockar

Imorse klev jag upp ganska tidigt och hann med en hel del saker. Jag handlade och köpte ett nytt bränslefilter till min bil som tyvärr går som en påse skit. Det är extremt jobbigt för den rycker och håller på, och det är ju inte direkt så att jag kan något om bilar, men som tur är så har jag hjälp som fixar åt mig. Så nu hoppas jag att den ska funka på vägen hem från jobbet, men det vet man ju aldrig. Blir så trött på lilla bilen, som jag egentligen älskar så mycket.
 
Igår när jag hade duschat så hade jag fått värsta självlockarna, men tyvärr så försvann dom på ungefär tre sekunder. Så imorse när jag skulle göra mig klar för att åka så lekte jag lite med plattången, och lite lockigt blev det iallafall. Flera har redan sagt att jag passar bra i det så det kanske är en look man skulle satsa på? Det tog verkligen inte lång tid att göra heller, så det blir nog såhär fler gånger. Jag får hopapas att övning ger färdighet och att det blir snyggare nästa gång.

Idag är det sol, och det gör mig på så himla bra humör, så idag är en bra dag trots att jag har ont i magen. Får hoppas på att jag kan vara utei solen i kanske 5 minuter idag iallafall, annars får jag hoppas på att måndagen också bjuder på fint väder, för då är jag ledig.
livet | |
Upp