Seg dag

Idag har jag inte gjort så mycket, har varit rätt trött hela dagen. Det gick iallafall jättebra att vara barnvakt igår, inga konstigheter alls, utan barnen sov mest hela tiden, och jag med för den delen. 
Idag har jag mest legat på soffan, men även diskat och plockat undan lite. Jag blir verkligen sjukt rastlös av att vara hemma hela dagarna och göra ingenting speciellt. Hoppas verkligen jag får höra nått om något jobb snart. 
 
Har kikat på Idol nu på kvällen, och efter det så tappade jag upp ett bubbligt bad och tände lite ljus i badrummet. Tror det är tredje gången jag badar den här veckan, men jag gillar det. Det är avslappnande och skönt innan man ska gå och lägga sig. 
 
 
 
Provade den här efter jag badat. Köpte den i veckan när vi var och handlade, men har inte haft tid att prova den. Jag kommer aldrig mer att använda någon annan body lotion än den här. Den är lätt att ha på, inte kladdig och går in i huden fort. Den här skulle jag rekommendera till alla som är som jag. Jag är liksom extremt känslig mot att vara kladdig om händerna, så när jag smörjer in mig med en vanlig lotion så går jag alltid och tvättar händerna efteråt. Men denna går in i huden innan man hinner blinka typ. 
 
 
livet | |
Upp