klippt av håret

 
Imorse när jag vaknade så såg jag ut sådär i håret, och ungefär vid 17.15 så hade allt förändrats och jag såg ut såhär. 
 
 
Skillnaden är så himla stor, och det tar nog några dagar innan jag vänjer mig. Klippte av mer än hälften av längden på mitt hår. Jag var så himla nervös innan, och trodde inte att jag skulle klara det. Men nu är det gjort iallafall. 
Förutom att ha varit hos frisören idag så har jag varit med två av Emils systrar. Vi lagade hemgjord kinamat och lite så. Det var jättekul och trevligt! Sen nu på kvällen så har jag fördrivit lite tid med Jenny, som åker till Grekland på söndag.
Jag har så himla tråkigt när Emil är borta och jobbar, så jag blir bara glad när jag har något att göra, istället för att sitta hemma bara. Men om några timmar så kommer han äntligen hem,  över helgen, innan han åker iväg igen. 
Nu är jag så himla trött och ska sova en stund innan jag ska hämta min kära sambo. 
livet | |
#1 - - Melinda:

Grymt snyggt! Kort hår får de väl bli på mig med när jag känner att håret bara är i vägen och inte vill göra något speciellt! :D

Upp