Dålig dag

Idag när jag vaknade så visste jag inte ens vad det var för dag. Blir helt knäpp av att gå hemma. Jag åkte till mamma idag och hälsade på på jobbet. Det var längesen jag var där. Sen åkte jag till Jula för att köpa grejer jag behöver för att göra om vid diskbänken hemma. Jag började med det, men jag har ingen aning om hur jag ska göra. Någon som vill göra det? Välkommen att komma hit och fixa. Det ska slipas, spacklas och målas om.  
Ikväll är en sån kväll när jag är less på allt, jag saknar Emil så jag tror att jag ska dö. Jag är less på att vara arbetslös. Nu ska jag kolla lite på How I Met Your Mother medan jag väntar på att Paradise Hotel ska börja. Sen ska jag sova och hoppas att imorgon blir lite bättre. 
 
 
 
 
livet | |
#1 - - Anonym:

Tråkigt att du känner så men det brukar gå över. Har du inte hört något om jobb? Jag håller tummarna att du snart får något
Vi har det bra. Cyklar på dagarna och åker bil ibland. Har du simmat något mer? Jag går gärna och simmar med dig när jag kommer hem. Sov nu så gott!! Kramar 😊❤️😊

Upp