Imorse innan jag åkte till jobbet så var jag in på Ica Maxi för att handla det som jag och Emil skulle ha till middagen, plus lite andra saker. Köpte en stor köttbit som jag tänkte göra en gryta på när jag är ledig. Bra att frysa in om inte annat. Även fast jag inte har någon micro så jag kan värma dom. Måste spara undan pengar så jag kan köpa en. 
Har varit en väldigt seg dag på jobbet idag, så om den finns det inte alls mycket att säga. Efter jobbet åkte jag hem där Emil väntade och började med maten på en gång. Bakad potatis med skagenröra, hemgjord skinkröra (med ett recept av Emils mamma) och sallad. Det var det det godaste jag ätit på länge, och det kommer absolut lagas fler gånger i mitt hem. 


Bilderna som är tagna med den här telefonen är så fruktansvärt dåliga så jag skäms när jag ska ladda upp dom. 
Nu ska kika lite på tv innan dag är dags att somna in för dagen. 
livet | |
Upp