Nu ligger jag i soffan hos mamma efter en hektisk helg. I fredags förmiddag så var Emil hos mig innan jag åkte till jobbet, jobbade hela dagen och sen somnade jag på soffan hos mamma. Vid kvart över två på natten ringde Malin mig och då åkte jag in till Borlänge för att hämta henne från en fest, så vid fyra var vi hemma i min lägenhet för att sova några timmar. På lördag förmiddag så tog vi bilen till Hofors för att hälsa på pappa, vi träffade även Alexandra, Emma och Oskar, det var hur mysigt som helst. Efter det så åkte vi till Borlänge för att fira min kusin som fyllt 20 år. Träffade nästan hela släkten, åt massa god mat och bara hade det bra. 




Idag har jag jobbat, men har inte varit helt pigg, håller på att bli sjuk, har ont i öronen, halsen och är täppt i näsan. Får hoppas det går över tills imorgon, ska jobba då igen, även fast det egentligen är ledig dag. 
livet | |
Upp