tvättstuga

 
Såhär såg det ut utanför imorse när jag vaknade. Inte direkt lockande med tanke på att jag har tvättstuga idag och är tvungen att gå ute med tvätten. Det regnar fortfarande, och har gjort varje gång jag gått till tvättstugan. Ibland önskar man att man var kompis med vädergudarna, men nej, det är man ju typ aldrig. 
Inte nog med att vädret suger så insåg jag imorse när jag skulle slå på kaffe att det var slut, så då fick jag lov att ta bilen till affären. Skulle gått om det inte regnat. 
 
Har inga mer planer idag än att ta reda på tvätten och laga mat, skönt med en lugn dag. Har hunnit söka lite fler jobb idag iallafall. 
Längtar tills Emil kommer hem också, men det gör han tyvärr inte förrän på fredag. 
 
 
livet | |
#1 - - Louise:

Hej! Vore super kul om du ville kika in på min blogg och lämnna en kommentar om vad du tycker. Ligger på 24:e plats på blogg toppen :D

Upp