Trött och seg

Igår när jag satt och spelade med Malin så hörde Emma av sig och så att jag skulle komma hem till henne och hälsa på henne, Jessica och Sandra, så det gjorde jag. Hon bor bara en kilometer härifrån typ, men det regnade så jävla mycket att jag tog bilen, precis som jag gjorde när jag skulle illa affären. 
Hur som helst så hade vi jättetrevligt, vi snackade, skrattade, kollade på Idol och Paradise Hotel. 
När jag kom hem så insåg jag att jag hade glömt tagit reda på all ren tvätt från tvättstugan, så idag är det ju givet vad jag ska göra.
Helst skulle jag vilja ligga kvar i sängen, ta hit datorn och bara slappa, men man får i sig så lite kaffe då när sambon är borta på jobb. Så det är bara att gå upp. 
I eftermiddag ska jag träffa Emils syster och så ska vi göra en spännande sak, som jag återkommer med ikväll. 
 
Den här bilden är från några veckor tillbaka när jag och Emil var ute och gick i skogen. Vi gick upp på ett berg och utsikten var grym, svårt att få med på bild dock. 
 
 
livet | |
Upp