sommarens sista dagar

Det har hänt en hel del den här sommaren, och jag har inte haft en tanke på bloggen alls, men nu blir det höst, och alla rutiner kan komma tillbaka. Under sommaren har jag bland annat jobbat en hel del och flyttat. Nu mer är jag både borlängebo och sambo, samtidigt som jag är granne med min bästa vän och utan jobb för tillfället. Jag söker alla jobb jag kan hitta, och hoppas att jag har turen med mig. 
Emil är borta på jobb hela den här veckan, och jag är utan jobb. Jag funderar på vad jag ska roa mig med, kan ju säga att lägenheten kommer vara kliniskt ren och förhoppningsvis får jag lite urpackat och tvättat. 

Vi bor alltså i en 2a i Kvarnsveden och vi trivs än så länge jättebra. Det är en stor ljus lägenhet som är relativt fräsch. Inte så mycket mer att säga om det. 
Mer som har hänt under sommaren är att jag har varit till ullared för första gången, jag har varit på orsa björnpark med Emil och hans systerson och börjat simma. Har säkert hänt en massa mer, men det förtäljer inte denna historia. 

 
Nu ska jag snart iväg och simma, idag får jag sällskap utav mormor. Ska bli så himla skönt. 


livet | |
Upp