olearys

Var trevligt att simma med mormor idag, blev ingen supersträcka men ändå skönt och nu känner jag hur träningsvärken börjar krypa fram, speciellt i låren, benen är som spaghetti, men det är väl bra antar jag. Vi satt även en stund i bastun, tills jag inte kunde andas längre och fick lov att gå ut, typiskt mig. 
Efteråt så hörde Emils syster av sig och frågade om jag ville följa med henne ut och käka middag på olearys, och det var ju självklart. Vi hade supertrevligt och år jättegod mat. 
Provade en hamburgare som jag inte ätit förut, och mums. Blev dock mätt efter typ halva så nu sitter jag i soffan med världens matkoma och ska spela lite Playstation med Malin. 



Och såhär bra är jag på att ta selfies, inte alls bra med andra ord. 



| |
#1 - - Sanna Johansson Bizzozero:

Fina bilder! Checka gärna in på min blogg och lägg en kommentar, ha en fortsatt bra vecka! :)

#2 - - ɑ n n i k ɑ:

Gott!

Upp