>

Efter att ha vaknat upp bredvid min fina Emil imorse så åkte jag med mamma till Hedemora för att kolla på ett städjobb som vi kanske ska ta åt oss. Sen följde jag med mamma hem för att färga garn. Det var hur kul som helst faktiskt och mamma ska sticka ett par sockor åt mig av garnet jag färgade själv. Vi färgar med Kool Aid och mitt garn blev blått, rosa och vitt. Det ser precis ut som såna godisflaskor som man kan köpa, bubblisar eller vad dom nu heter, min systers favoritgodis, så nu hoppas vi att hon blir lite avis och kommer hem snart så hon också kan färga lite bubblisgarn. 
 
 
Som färgad spaghetti typ! 
 
Ska sova hos mamma inatt för i söndags så lämnade jag min kil här så jag skulle kunna åka hem ikväll, men dum som jag var så åkte jag hemifrån imorse utan min bilnyckeln, så imorgon får nog Emil hämta mig här efter jobbet och sen skjutsa tillbaka mig på torsdag morgon, och då ska jag inte glömma nyckeln.
Lagade mat här idag åt resten av familjen, schnitzel och potatiskroketter med beasås, mumsigt var det! Har en matlåda kvar av det som jag kan äta imorgon innan jobbet. Perfekt! 
livet | |
#1 - - Malin:

Åååh 💕😍

Upp