>

Imorse gick jag upp precis efter att Emil hade åkt till jobbet, runt sex det vill säga. Jag målade naglarna i hundra olika färger, men slutade med att jag lämnade hemmet utan någonting på naglarna. Jag åkte och handlade åt mamma innan jobbet och sen när jag kom hem till henne så fick jag ett sms från siba att min telefon var lagad och klar att hämta, så då var det bara att åka dit och hämta ut min älskade telefon igen. Så nu slipper jag iPhonen, som tur är. Sex dagar var den inne på lagningen, även om han som jag lämnade in den till sa att det skulle ta två veckor, och jag är glad att det gick fort! 
Ikväll kommer Emil till mig och sen händer det nog inte så mycket mer spännande. Jag ska roa mig med att lägga tillbaka alla bilder på telefonen som jag fick lov att kopiera över till datorn när jag lämnade in den. Så snart kanske det dyker upp nån bra bild här. 
| |
Upp