Somnade om imorse efter att jag skrev det förra blogginlägget, såklart. Men räknade med det så jag hade ställt klockan iallafall. Jag klev upp, drack kaffe och duschade, sen när jag startade bilen så funkade inte mina vindrutetorkare och jag fick åka till mamma utan att se någonting. Per konstaterade att det låg en stor isklump runt den ena torkaren och det gjorde att den inte gick, så det var lätt fixat. 

Jag åkte till Borlänge och hämtade upp mormor för att åka vidare och äta lunch på O'learys. Det var god mat och vi satt där och pratade i två timmar nästan. Hur mysigt som helst att umgås med mormor. 

Kycklingsallad till förrätt.

Kycklingklubba med pommes och coleslaw.

I väntan på att Emil skulle sluta så spenderade jag massa timmar på kupolen och kom ut med en tröja bara, och en alla hjärtans dag present också! Nu ligger jag i sängen hos Emil medan han är ute och går med hundarna. Jag vill egentligen följa men det är alldeles för kallt och halkigt tycker jag. Har lite ont i huvudet också, så det blir nog en relativt tidig kväll idag. 
livet | |
Upp