Vi börjar i måndags, då var jag in till Komvux i Hedemora på ett informationsmöte eftersom jag ska börja plugga, eller jag har redan börjat. Sen åkte jag till jobbet och jobbade nån timme innan Emil kom till mig efter han slutat jobbet. Jag bjöd honom på mat som han tyckte var jättegod, sa han iallafall, det kanske bara var för att vara snäll, jag tyckte det var gott iallafall! 
Imorse åkte han vid tio i sex och då vaknade jag och var så taggad på att börja plugga så jag kunde inte sova, men först drack jag kaffe och åt gröt. 


Sen när jag väl börjat plugga så insåg jag att en av mina böcker var fel. Höll på att kasta ut alla skolböcker och allt genom fönstret, men jag sansade mig och åkte till Säter och lånade den på biblioteket. Införskaffade lite andra saker också, som block, pennor och lite annat också. Kvällen har jag ägnat åt att laga mat, plugga och nu kikar jag på Svenska Hollywoodfruar. 
livet | |
Upp