knäppt

Jag har bestämt att 2014 ska bli mitt bästa år hittills. Eller ja, det ska iallafall bli bättre än 2013. 
Livet har gått emot mig ett tag nu, men jag känner att det börjar ordna till sig faktiskt. Jag har flyttat till min nya lägenhet, sagt upp den gamla och får den uthyrd den 1 februari. Nu är det bara flyttstädningen kvar, vilket suger, men sen är jag äntligen av med den. 
Jag trivs som fisken i vattnet i min nya lägenhet, trots att den är liten. Jag har alltid trott att jag trivs bäst med att bo i stan, men jag trivs så mycket bättre på landet. Allt är så lugnt och tyst, speciellt på kvällarna, då hör man ingenting. Visst kan det kännas ensamt vissa dagar, och kännas trist att åka hem till en helt tom lägenhet, men det är så det är just nu. 
 
Suddig bild, men ja. 
Jag kommer att lägga upp mer bilder på lägenheten när jag har fått lite mer ordning än vad jag har nu, just nu är det kaos. 
livet | |
Upp