Har haft en relativt bra dag idag, jobbet gick fort, kom hem till världens bästa pojkvän som hade lagat jättegod mat.





Kollade på idol efter det, som vanligt dom senaste veckorna. Hejar nog mest på Gabriel eller Simen av killarna och Mirjam, Juliette eller Sandra av tjejerna. Längtar till kvalet nästa vecka!

Nu på kvällen hände nått konstigt, helt plötsligt så började det klia och klia på hela framsidan av överkroppen och på ena armen. Det kliar fortfarande som fan och bränner, är helt röd. Först smörjde jag in allt, men det blev inte bättre så jag kastade mig in i duschen med iskallt vatten, så nu ligger jag i sängen och det kliar fortfarande helt sjukt mycket . Jag har ingen aning om vad det kan vara. Ska försöka sova nu och se om det blir bättre, annars får jag kanske ringa sjukvårdsupplysningen imorgon. Har kanske fått nån reaktion på något jag ätit eller så.
livet | |
Upp