partylite

Igår blev det inte mycket skrivet, jag hade alldeles för mycket att göra.
Först klev vi upp och åt frukost, sen var det tvättid klockan elva, och samtidigt som vi sprang fram och tillbaka till tvättstugan så fixade jag ordning i klädgarderoben, så nu ser det inte ut som en svinstia där, utan man kan faktiskt gå in och välja vad man ska ha för kläder.
Efter tvättstugan så åkte jag till Malins skola och plockade upp henne för att vi skulle handla grejer till det vi skulle baka. Vi bakade chokladdoppade kokostoppar och chokladmuffins med hallon i, båda sakerna blev väldigt goda och vi får hoppas dom andra också tycker det eftersom vi ska bjuda bort dom ikväll. 
Ikväll ska jag på ett ljusparty, sånt med Partylite. 
 
 
Nu ska jag iallafall hoppa in i duschen och sen blir det frukost. 
livet | |
Upp