livet och allt

Tänk hur fort livet kan ändras.
Sen sist jag skrev så har jag ingen lägenhet i Borlänge och jag har inte heller någon sambo, jag är inte förlovad längre och jag bor hemma hos mamma. Livet har varit väldigt upp och ner dom senaste tre veckorna, men just nu känns allt helt okej. Vissa dagar är bra och vissa är riktigt dåliga. Vissa dagar är jag så nere att jag inte vet vart jag ska ta vägen och vissa dagar skrattar jag. Jag vill tacka alla som har funnits här för mig och tröstat mig när jag gråtit och skrattat med mgi när jag varit glad, det betyder verkligen allt! ♥
 
Idag har jag varit och skrivit kontrakt på min alldeles egna lägenhet. En liten etta på 25 kvadratmeter långt ut på landet utanför Hedemora. Det var kokvrå, men jag hatar att laga mat, så där blir det nog inte direkt några stora måltider lagade ändå. Flyttar in den första januari iallafall, så det blir spännande, men även lite ensamt mitt ute på landet där jag inte känner en enda människa, men det kommer bli bra. 
Just nu bor jag ju på en bäddsoffa i Malins rum, så allt är bättre än det tycker jag. Nu ska bara lägenheten i Borlänge tömmas och allt ska flyttas till Husby, som stället heter. 
 
Idag händer det inte alls mycket, skönt det med. Ligger i soffan och glor på tv bara, få se om man ska göra ett ryck nu på eftermiddagen och kanske tvätta eller så. 
livet | |
Upp