22.31

Idag var det tänkt att jag skulle städa hemma, men så blev det inte. Jag gick ut och skulle röka och då blev jag så sjukt irriterad på allt ogräs utanför dörren hos oss, så hela dagen har jag stått, suttit och krypit runt där ute med allt ogräs. Det är inte klart än, men ska fortsätta imorgon. Jag visste förresten inte att det kunde finna så sjukt mycket daggmaskar i jorden. USCH. Tyckter verkligen inte om när dom kryper fram när man sitter där med nåsan och rens-verktyget i jorden. Det kryper i hela mig när jag ser dom, och sen vet jag inte vart jag ska göra av dom heller. Är inte jättesugen på att typ hugga ihjäl dom, så jag lägger tillbaka dom i jorden bara. Snällt av mig. 

Jag och Alexander år kycklingpaj till middag idag, och det var verkligen jättegott! Sen sov jag en stund på soffan. När jag vaknade igen gick jag upp och tog en dusch (i en timme), det var så sjukt skönt. Så nu har jag fönat och plattat håret, bara för att jag är lat och ska slippa göra det imorgon innan jag och mamma ska iväg till Falun på morgonen. 

Nu väntar sängen! Puss! ♥

livet | |
Upp