11.12

Nu vet jag att det kommer ett till inlägg direkt efter mitt första, men så får det vara.
Jag vaknade rätt tidigt idag av att mina myggbett och knottbett från i lördags kliade så mycket, och det gör dom fortfarande, hela armarna och benen är helt prickiga.
Festen i lördags var hur kul som helst, förutom att det spårade lite, men det är väl som det ska vara då?
Gott att dricka, fina vänner, bada pool med kläderna på, hade en jättetrevlig lördag, tack mina vänner. ♥
Igår jobbade jag, men var inge bakis alls, bara trött, vilket var lite  drygt ändå, men det var så skönt att lägga sig i sängen efter jobbet och bara slappa.
Det var det!
Nu ska jag göra mig klar för att dra in till Borlänge och luncha med Malin och mormor i detta hääärliga väder.
livet | |
#1 - - alexandra:

hahaha konstigt att du var trött...

Upp