mitt 2012


Januari
Förra nyårsafton spenderades med fina vänner i en lägenhet i Borlänge.
Jag hoppade av skolan och började jobba på Fabrikens Allehanda.
 
Februari
Hände inget av värde, tyvärr

Mars
Världens bästa katt Gizmo försvann, och han är fortfarande inte tillbaka..
Blekte håret massor. Hade fått för mig att jag ville bli blond.
En ny fin misse föddes, en Baltazar. ♥
Köpte mig en ny dator som inte ville funka förrän i oktober. 
Köpte ett Wii, använde det typ tre gånger. 



April
Trist månad.

Maj
Köpte mig en P&L biljett. 

Juni
Peace and love!!
Körde min allra första körlektion på körskolan.

Juli
Semester i Skåne, underbart.
Jag och Alexander förlovade oss ♥
Jag fyllde 20 år!

 
Augusti
Köpte oss en ny, helt underbar, säng.
Premiärhandlade på Systembolaget, yey.
Var på Bakken i danmark med familjen i Skåne

September
Vi flyttade hemifrån!
Körde halkbanan.
Var på Ikea i Valbo med mormor.

Oktober
Första snön kom, usch.
Tog KÖRKORT den 17 oktober.

 
November
Malins katt Hugo blev påkörd och överlevde inte. ♥

December
En vän till familjen gick bort och det kändes verkligen i hjärtat ♥
Jag griljerade min första egna julskinka.
Hade en jättefin jul men släkten.
 
Detta har varit ett år med mycket skratt, och även en hel del tårar, tyvärr. 
Sånt är livet, det ska vara så, men när någon går bort, så börjar man tänka efter. Liver är egentligen inte så långt, åtminstonde inte för alla. 
Ta vara på alla ni älskar, låt dom veta hur mycket dom betyder för er, för en dag kan dom vara borta. 

Ikväll så ska jag se till att det blir en sjuhelsikes avslutning på det här året, och en fin inledning på 2013 med mina fina vänner. 
Jag älskar er, familj och vänner ♥
 
ps. jenny, du är bäst i världen
 
livet | |
Upp